درباره وبلاگ

آقا پسرا قدمشونو رو تخم چشم دخترا گذاشتن . خیلی خوش اومدین. مگسهای مزاحم اگه سکته رو زدن پای خودشونه دادن نظرات بد .... خواهر و مادر نشاندهنده شخصیت خود شماست اینم بگم که کسی که فش میده و ادرس نمیزاره تا جوابشو مثل خودش بدم به راستی ........................................................ پر کردن جای خالی بالا را برعهده شما دوستان گرامی میزارم...!!!
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسرونه = ضد دختر و آدرس anti.dokhtar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 117066
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


خانه کل کل ... ضد دختر
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : سکته       

 وقتی این مطلب رو در یکی از سایت های جالب خوندم بسیار ناراحت شدم و تصمیم به اضافه کردن این مطلب به وب خودم کردم

امیدوارم که ازش درس بگیرید

خانمی بعد از ساعت‌ها کار، دفتر کارش را ترک می‌کند؛ او کودکی را می‌بیند که کنار جاده ایستاده و در حال گریه کردن است. این خانم دلش به حال کودک می‌سوزد، بنابراین از او دلیل گریه‌اش را می‌پرسد. کودک توضیح می‌دهد که گم شده و از خانم می‌خواهد که او را به خانه‌اش برساند و کاغذی را به او می‌دهد که آدرس خانه‌اش روی آن نوشته شده بود.

زن که فرد مهربانی بوده، تصمیم می‌گیرد کودک را به خانه‌اش برساند؛ بدون اینکه به چیزی مشکوک شود.

وقتی به خانه می‌رسند، زن زنگ در را می‌فشارد اما دچار برق‌گرفتگی شده و بیهوش می‌شود.

فردا صبح وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند که لخت، در خانه‌ای خالی روی تپه‌ای است و دور تا دورش حدود 20 کاندوم استفاده شده، روی زمین افتاده! او حتی متجاوزان را ندیده بود!

به همین خاطر است که این روزها، جنایت‌کاران افراد مهربان را نشانه گرفته‌اند. دفعه بعدی که اتفاق مشابهی برای شما رخ داد، هیچ‌وقت کودک را به مکانی که می‌گوید، نرسانید و در صورت اصرار و التماس او، او را به ایستگاه پلیس تحویل دهید.

بهترین کار در حق بچه‌های گمشده، تحویل به ایستگاه پلیس است. لطفا این ایمیل را به تمام دوستان و همکاران خانم خود، و آقایانی که دوست‌دختر یا همسر دارند، ارسال کنید. ارسال این ایمیل حتی برای هزاران بار، بهتر از وقوع یک فاجعه دیگر است.

برای ایمن ماندن شغل و هویتم، فقط می‌گویم که من یک مامور اجرای قانون هستم. خیلی ناراحت‌کننده است که امروز نمی‌توانیم حتی به بچه‌ها کمک کنیم!


خانم‌ها! مواظب خودتان باشید

این متن عینا" و بدون ویرایش حتی یک کلمه آن به مطالب این وب اضافه شده است
 



جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : سکته       

انواع بله گفتن عروس ها!


عروس عادي:

با اجازه بزرگترها بله (اين اصولا مثل بچه آدم بله رو ميگه و قال قضيه رو ميکنه.)

عروس لوس:

بع..........له!


عروس زيادي مؤدب:

با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دايي جون، عمه جون،...، زن عمو کوچيکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، ... ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسي خانوم جون ، ... ، ... (اين عروس خانوم آخر هم يادش ميره بگه بله واسه همين دوباره از اول شروع ميکنه به اجازه گرفتن ... !)

عروس خارج رفته:

با پرميشن گريت ترهاي فميلي ... اُ يس

عروس خجالتي:

اوهوم

عروس پاچه ورماليده:

به کوري چشم پدر شوهر و مادر شوهر و همه فک و فاميل اين بزغاله (اشاره به داماد) آره.... ( وضعيت داماد کاملا قابل پيش بيني است)

عروس هنرمند:

با اجازه تمامي اساتيدم، استاد رخشان بني اعتماد، استاد مسعود کيميايي، ...، اساتيد برجسته تاتر، استاد رفيعي، ... ، مرحوم نعمت ا.. گرجي ، شير علي قصاب هنرمند، روح پر فتوه مرحومه مغفوره مرلين مونرو، مرحوم مارلين ديتريش، مرحوم مغفور گري گوري پک و ... آري مي پذيرم که به پاي اين اتللوي خبيث بسوزم چو پروانه بر سر آتش ...

عروس داش مشتي:

با اجزه بروبکس مُجلي نيست من که پايه ام ...

عروس زيادي مؤمن و معتقد:

بسم ا.. الرحمن الرحيم و به نستعين انه خير ناصر و معين ... اعوذ با... من شيطان رجيم يس و القرآن الحکيم .... الي آخر .... ( و در آخر ) نعم

عروس فمنيست:

يعني چي؟! چه معني داره همش ما بگيم بله ... چقدر زن بايد تو سري خور باشه چرا همش از ما سؤال مي پرسن ! ... يه بار هم از اين مجسمه بلاهت (اشاره به داماد) بپرسين ...

(اصولا اين قوم فمنيست جنبه ندارن که بهشون احترام بذارن و يه چيزي ازشون بپرسن ... فقط بايد زد تو سرشون و بهشون گفت همينه که هست مي خواي بخواه نمي خواي هم به درک)
 



چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : سکته       

 در پی کامنت یکی از بازدید کنندگان عزیز از این وب و مغایر دانستن اسم این وب با محتویات آن و نظر به عوض کردن اسم این وبلاگ به 

دختر خوب ... دختر بد ! پسر خوب ... پسر بد

از عموم بازدید کنندگان عزیز خواهشمند است با ارائه رضایت و یا مخالفت به تغییر اسم وب و یا تغییر به اسم ذکر شده نظر خود را ابراز کنند و در صورت مخالفت با عوض کردن به اسم یاد شده زیباترین اسم برای جایگذینی برای اسم وبلاگ را در نظر خود ذکر کنند

با کمال تشکر از عموم بازدیدگنندگان محترم و با آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان



   
 
   
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید